Andligt besök

 Jag har märkt att vissa delar av min andliga sida har hamnat i nån typ av paus läge sedan min pappa dog för 2 månader sedan, men det kommer tillbaka.

Men jag märker tydligt av att jag har andligt besök hemma då och då.


 
Och besöken har visat sej på olika sett.
Det vanligaste jag varit med om är. . .

• doft- att det plötsligt kommer en oförklarlig doft, men en doft jag kan minnas och koppla till en anhörig tex en parfym en anhörig brukade använda m.m.

• skuggor som går förbi.

Igår fick jag uppleva något nytt. . . 
Helt plötsligt lystes det upp på väggen,  ungefär som någon lyste med ficklampan upp mot väggen.
Sedan åkte en en större boll (typ handboll storlek) snabbt iväg när jag närmade mej.

Spännande och nyfiken på senaste besöket.
Men jag gjorde inget försök till att se om jag kunde ta reda på vem det var.
Han/hon kommer säkert tillbaka om den vill något.




Kommentera här: